szm-a.hupont.hu

SZABAD MÁGUSOK-Ugyanaz minden csak új helyen!

0.4.3 25.05.2011
  • Feature – Szövetség tagság változások:
    • Amikor kilépsz egy szövetségből, azt nem hagyod el azonnal, hanem tag maradsz még 24 órán át, és majd csak utána hagyod el. Ezen időszakban nem lesz semmilyen jogod és nem is lesz mód arra hogy jogot szerezz. Ugyanez történik ha valakit kirúgnak a szövetségből. Ez a módosítás azért történt hogy megakadályozzuk az olyan "visszaéléseket" ahol a játékosok azonnal feloszlatnak seregeket, és szüntetnek meg harcokat, azáltal hogy kilépnek a szövetségből.
    • Nem oszlathatsz fel azonnal szövetséget. Ha a vezető feloszlatja a szövetséget, az csak 24 óra múlva szűnik meg.
    • Ha elhagytál egy szövetséget, újabb 24 órát kell várj, hogy egy szövetséghez csatlakozni tudj.
  • Feature – Felszabadítás átdolgozva:
    • “Felszabadítás” a városon belül történik, városfal nélkül, függetlenül attól hogy mennyi egység vesz részt. A csatamező mérete a városháza szintjétől függ.
    • Ha a helyörségi korlát túl lett lépve a "Város felszabadítása" küldetésen, a városfal benne lesz a csatában.
    • Ha a város tulajdonosa becsatlakozik a város felszabadítása csatába a "felkelés", a csatamező átvált fal nélkülire (városon belüli csata).
    • Felkelés lehetséges egységek nélkül is, ha nincs ellenséges megszálló egység a városban.
    • A felkelés ideje alatt a város megszállva marad. A tulajdonos csak akkor kapja vissza az irányítását, ha a város sikeresen fel lett szabadítva.
    • Városok / kikötők akkor lesznek felszabadítva, ha abba sikeresen belépnek a megszállóval nem szövetséges egységek.
  • Feature – Kikötő mint saját hely:
    • Többé nem lesz olyan küldetés hogy "kikötő blokkolása", előre megadott időre. Blokkolni lehet addig amíg meg nem szakítod a blokkolást, vagy fel nem szabadítják. A kikötő blokkolását tehát kétféleképpen lehet deaktiválni: felszabadítás vagy a blokkolás visszavonása.
    • FIGYELMEZTETÉS: Eddig, ha megszálltál egy várost, a hozzátartozó kikötőt is megszállás alatt tartottad. Ezután mindkettőt meg kell szállnod. Ez azt jelenti hogy még ha meg is szállod a várost, nem hagyhatod el a szigetet, amíg ellenséges hajók (például a város tulajdonosáé) vannak a kikötőben.
    • Ezután csak egy időben csak egy irányítója lesz a kikötőnek. Mindig világos lesz hogy ki irányítja a kikötőt. "Többszöri megszállások" nem lesznek lehetségesek. Ha két olyan haderő próbálja megszállni a kikötőt, akik nem szövetségesei egymásnak, elobb a város tulajdonosa ellen fognak csatázni, majd azután egymás ellen, egy második csatában (szintén ennek megfelelően több csata is történhet, ha több fél is próbálná blokkolni a kikötőt).
    • Amíg megszállás alatt tartod a kikötőt (nem a várost), ellenséges vagy a városra nézve. Ez azt jelenti hogy nem lehetséges a javak szerzése a kikötő megszállásán keresztül. Ha megszállod a kikötőt és a várost is, akkor a hajóid a kikötőben fognak állomásozni, és ilyenkor a barátságos szállítások át lesznek engedve a megszállt kikötőn.
    • Palota és "Helytartó" kutatások nélkül csak EGY kikötőt (nem várost) tudsz megszállni. Több megszálláshoz illetve város megszálláshoz még mindig ki kell kutatni a "Helytartót". Meg tudsz szállni palotaszint+1 kikötőt egyszerre. A város megszállás számának korlátozása változatlan marad.
  • Feature – Kijelzés átdolgozva:
    • Megfelelő kijelzése a szövetséges/állomásoztatott csapatoknak/hajóknak a alap és premium tanácsadónál.
    • Kikötő és város megszállások külön vannak jelezve a palotában és a hadügyi tanácsadónál, és ott vissza is lehet őket vonni (ha már nincs több saját csapat/hajó abban a városban/kikötoben).
    • A szétszéledt kereskedő hajók akként vannak kijelezve a hadügyi tanácsadónál, és nem mint "eltűnt hajók", együtt a szétszéledt hadihajókkal.
    • Nincs több kavarodás ha van tengeri csata és szárazföldi csata ugyanabban a városban - külön vannak jelezve a hadügyi tanácsadónál. A kijelzett idő most már a helyes idő mindegyik csata esetében, tehát a megfelelő visszaszámlálás van kijelezve a következő körig
    • Kémjelentés a "helyőrség kémlelésénél" átdolgozva: új kijelzés és a csapatok megfelelően vannak sorolva.
    • Szigetek kijelzése a világnézetben:< br> Saját város a szigeten vagy általam megszállt város a szigeten -> kék
      Szövetséges város vagy szövetséges által megszállt város a szigeten -> zöld
      Város ahol nekem (vagy szövetségesemnek) van helyörségi joga -> sárga
    • Változtatás a város tanácsadó üzeneteiben: ha valaki megszállja egy városodat/kikötődet egy szigeteden, az üzenetben meg lesz nevezve a TE városod, amelyik a szigeten van. Ha több városod van azon a szigeten, akkor az a város lesz jelezve amelyiknek a legkisebb az ID-je.
    • Minden város ahol van helyőrségi jogod, linkelve van az egyezmények fülben a diplomácia tanácsadónál.
  • Feature – Egységek visszahívása:
    • Amikor olyan városnál harcolsz ami nem a sajátod, csak teljes hullámokat vonhatsz vissza. Utazási idő + 1 órába telik hogy visszatérjenek az utóbbi célpontra.
    • Amikor a csatázó hullámok szétszélednek, azok visszatérnek a saját városba.
  • Feature – Csaták:
    • Ha a saját városodnál csatázol, akkor a visszatérő vagy szétszéledt, érkező egységek automatikusan becsatlakoznak a csatába.
    • Ugyanez igaz, ha befejezed az új egységek képzését/építését. Azok becsatlakoznak a csatába a következő körben.
    • Részleges visszavonulás lehetséges hajókkal, ha azok a saját városodnál csatáznak.
    • A csatajelentésekben mostmár benne van az a városnév, ahonnan az egységek jönnek, ami nem feltétlenül a fovárosuk.
    • További csaták automatikusan elkezdődnek, addig amíg egy győztes fél nem marad.
  • Feature – Kereskedés:
    • Csak azokért a javakért fizetsz amiket valóban fel is pakolsz. Ha egy másik játékosnál a pakolásod meg lett szakítva, csak azokért a javakért fizetsz amit a hajóid elhoznak. A javak csak akkor lesznek kifizetve, ha a pakolás befejeződik, a bepakolt mennyiségnek megfelelően.
    • A javak vétele/eladása mindig hajókkal történik, még akkor is ha egy szigeten történik. Blokkolt kikötok mindig számítanak a kereskedés esetében.
    • Ugyanazon a szigeten való szállításkor a szállítás belső vizeken történik, elkerülve a kikötőket.
  • Feature – A barbár városok ugyanúgy működnek mint a normál városok (azzal a külömbséggel, hogy nincs kikötőjük). Ez azt jelenti hogy bárhonnan megtámadhatod őket.
  • Feature – Triton Hajtóművek:
    • Az aktiválásuk szállítás közben lehetséges. Ez csak a hátralévő utazási időt gyorsítja fel (rövidíti meg).
    • Lehetséges kolonizálások esetében.
    • Lehetséges keresketések esetében.
  • Feature – Mikor az egységek elkészülnek a barakkban vagy a hajógyárban, a város tanácsadó üzenetben értesít róla.
  • Feature – A prémium szolgáltatások hátralévő idejét most már minden egyes szolgáltatásnál pontosan látod.
  • Feature – Az egységek behajózása közben látszik a csatamező áttekintés.
  • Feature – Megszállás változtatásai:
    • A megszállt város vagy kikötő most már használható akkor is, ha a megszálló aktiválja a vakáció módot. Az bázisként használható, és felszabadítható. Sikeres felszabadítás esetén nem lehet ellenséges műveletet indítani, míg a megszálló vissza nem tér a vakációból.
    • Ha egy megszálló inaktív lesz, a megszállás addig marad, míg sikeres felszabadítás nem történik. A "Kikötő megszállása" gomb ínaktív játékos megszállásának felszabadítására is használható, a megszállás időtartama 0 másodperc.
  • Feature – A játékos üzenetet kap arról, ha a Tábornok hívta vissza a seregeit.
  • Feature – A "Segítség kezdőknek" részben a meghívott barátok után kapott kereskedelmi hajók már nem befolyásolják a vásárolható kereskedelmi hajók árait.
  • Bug fix – Szövetség:
    • Automatikus, pontszám szerinti rangsor.
    • Szövetségi helyőrségi jog és játékos helyőrségi jogok átdolgozása. Nem lesz több véletlen szétszóródás.
    • Szövetséghez való csatlakozás most már helyesen kezelve (megszálló erő/megszálló megfelelően átírva).
    • Most már nem lehetséges saját magad, vagy szövetséges társaid támadása.
  • Bug fix – A szétszóródott kereskedelmi hajók visszatérési ideje már látható a flotta áttekintésben.
  • Bug fix – Fosztások, amik nem saját városból lettek indítva (megszállt város, helyőrségi jogos város, szövetséges városa), mikor befejezik a küldetésüket, és a kiindulási pontra visszatérve a csapatokat és a fosztott anyag 10%-át kirakják. Csak annyi hajó marad úton, amennyi a nyersanyag hazaszállításához szükséges. A többi hajó felszabadul.
  • Bug fix – Az áruk nem vesznek el blokád miatt. A hajók szétszóródnak, a rakomány pedig jóvá lesz írva a városnak.
  • Bug fix – Fejleszési követelményeknél szereplő hiba javítva.
  • Bug fix – a játékos most már fel tudja venni a kapcsolatot a szövetsége tagjaival a szövetségi oldalon keresztül, még akkor is, ha körüzenet küldési joga nincs.
  • Bug fix – Olyan városba történő nyersanyagszálítás esetén, ahol éppen raktár épül, és elkészül a nyersanyag megérkezése előtt, akkor a helyes raktárkapacitás lesz figyelembe véve.
  • Bug fix – Egyénileg beállított játék opciók megmaradnak, ha bármilyen változtatás (pl jelszócsere) történik.
  • Bug fix – A megfelelő hibaüzenet jelenik meg, amikor meg akarod alapítani a 13. várost.
  • Bug fix – A hiba, ami megakadályozta, hogy a prémium szolgáltalás lejárta előtt 24 órával figyelmeztető üzenetet kapj, javítva.
  • Bug fix – Csoda üzenetek már nem duplán láthatók a részletes csatajelentésben.




Weblap látogatottság számláló:

Mai: 3
Tegnapi: 6
Heti: 9
Havi: 3
Össz.: 4 101

Látogatottság növelés
Oldal: Verziók
szm-a.hupont.hu - © 2008 - 2024 - szm-a.hupont.hu

A HuPont.hu segítségével a weboldalkészítés gyors! Itt kezdődik a saját weboldalkészítés!

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »